På den här bloggen kommer jag att visa mina "Dalahästar" akryl på duk,eller akvarell/gouache. Bor man i Dalarna måste man bara älska Dalahästen så varför inte skapa en unik! Hjort i Sälen......... hjortisalen @gmail .com
Min utställning är i gån på Olnispa. Något på gång på staffliet och kanske lite nya samarbeten.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar